15:14:37 & 2010-08-22

Gunnar har dragit till Kenya och lämnat mig ensam kvar i kalla Sverige. Men så farligt hoppas jag inte att det blir. Och om det blir det, då rymmer jag till Island på påsklovet och lever som nudist i en vecka och lär mig lite isländska. Ska bara prata med gamla gubbar och gummor och köpa stickade koftor och titta på sådana där undervattens... sådan där som sprutar.
Håller på att starta om mitt liv genom att förnya mitt rum, har lagt allt jag inte vill ha nu men som man kanske vill titta på när man sitter i gungstolen framför brasan som knastrar om hösten när man är gammal och förhoppningsvis har någon annan sittandes bredvid i en likadan gungstol och slängt allt onödigt. Sen ska jag slänga ut bokhyllan också.

Kommentarer
Postat av: bombadill's älskare

Du kan ju inte baxa min rymnings ide bara sådär rakt upp och ner, Skäms elsa

2010-08-22 @ 23:20:48
URL: http://elouties.blogg.se/
Postat av: skulle du allt vilja veta

om du menar ha sex med gamla gummor o gubbar när du säger prata isländska med dom så tror ja dig

2010-08-23 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback