20:17:57 & 2010-01-26

På tolvan på väg hem från Gunnar träffade jag en gubbe som var otroligt arg på konduktören för att de inte sålde Läkerol Cassis i Nockeby. Han skrek och visste varken vart han skulle eller vad han skulle ta sig till. Konduktören svarade snällt att man nog kan köpa dem i Alvik men gubben svarade bestämt att nej så långt skulle han verkligen inte åka. Så skrek han att han skulle gå av vid Ålstensgatan och att han skulle bli fruktansvärt arg om de inte såldes där. Då hoppade jag in i samtalet och sa att det finns en Ica där vilket resulterade i att gubben började skrika på mig istället och sa "jag bryr mig inte om huruvida det finns en Ica eller inte, bara man kan köpa sådana här!". Men sedan ägde jag honom så allt blev lugnt.

Emma fick massa fågelbajs i håret idag förresten. heHu!

Och hörrni! Shit asså det var bara såå coolt, det var en tjej som skrev om mig idag på hennes blogg! Omg shiiit assåå...

Kommentarer
Postat av: Charlie (inte roligt att jag börjar använda det som namn, borde skärpa mig!)

Intressant, jag blev också träffad! What have we done! MOHAHAHAHAHAHA

2010-01-28 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback