20:05:14 & 2010-01-28

I morse blev jag väckt av att Gunnar ringde och överraskade med att han var på väg till mig. Sådana överraskningar gör en så himla glad. Andra överraskningar (som vitlök i chokladbollar) är inte riktigt lika nice, men det faller ju ganska naturligt.
Hade hoppats kunna träffa honom ikväll men han skulle på fääst eftersom att han har studiedag imorrn. Så jag får väl trösta mig hos min katt och drömma om Emmabodafestivalen istället.

"Tallyho, tallyho, jag har skjutit en dront, en dront har jag skjutit med luntlåsgevär, då solen rann ned mot en blek horisont och havet låg blankt mellan öar och skär."
- Harriet Löwenhielm

Kommentarer
Postat av: Sophie

fixat och trixat och nu är du länkad!

2010-01-28 @ 20:25:01
URL: http://bysophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback