11:55:48 & 2010-01-23

Jag och Cissi, min kollega, står och pratar om alkohol versus föräldrar. Apropå att jag och min mamma tydligen ska vara med i en studie från Karolinska Institutet där mamma kommer få gå på en kurs om hur man tar hand om sin tonåring och jag kommer få fylla i tre enkäter. Känns lite läskigt. Låter som att jag är värsta problembarnet hehu.
Samtidigt som man, när man står på jobbet i leksaksaffären får smset från mamma: "Det är en fröjd att titta in i ditt rum, sängen är bäddad o d är snyggt o fint. Pluspoäng t Elsa. :)"
Tvetydigt? Ja, mycket.


Saknar våren, sommaren och cykeln. Min käre tappre springare.


Kommentarer
Postat av: Luke the Duke

vad hände med tricky track bike!!?

2010-01-24 @ 12:20:39
Postat av: Elsa

Hopplapollerna åt upp den.

2010-01-24 @ 12:31:33
URL: http://elouties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback