15:26:38 & 2010-07-27

Igår slog det mig (som så många andra gånger), jag kom verkligen på det. Igen. Usch, det kom som en virvelvind rakt in i hjärnan på samma sätt som man tror att den ska göra, blä. Jag kom fram till att insekter ser riktigt onda ut (frågan är om de faktiskt inte också är det). Det var när jag skulle gå och lägga mig jag upptäckte en riktigt ondsint nattfjäril som såg så elak ut med sina klotrunda ögon och fladdrigt fladdrande vingar. Jag försökte att bara fösa ut den ur fönstret, fånga in den i en mugg med flugsmällan som lock och kasta ut den genom fönstret, men det slutade med att jag olyckligtvis råkade smeta den mot min vägg som färgades brun av äckelpäckel. Usch, fy och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback