15:25:33 & 2011-02-20

#1: Skulle ta tunnelbanan hem igår från Åkeshov. Råkade hoppa på den som gick mot Hässelby strand. Samtidigt som de i högtalarna sa "Nästa, Ängbyplan" såg jag mitt egentliga tåg åka förbi utanför fönstret (=garanterad miss av sista tolvan). Eftersom att nästa tunnelbana tillbaka gick 30-40 min senare tänkte jag att jag lika gärna kunde gå hem. Gick ut på Drottningholmsvägen och började vandra (utan en tanke på hur lång tid det skulle ta). Efter 500 m insåg jag att jag hade gått åt fel håll. Gav upp, tog en taxi hem...

#2: Det är nu 5 dagar kvar till Bad Gastein. Men också 5 dagar kvar till lön. Trodde jag ja. Insåg för några minuter sedan att jag inte kommer att få någon lön, eftersom att jag inte jobbat i februari. Ganska logiskt kan tyckas. Och allt det här leder tillbaka till Bad Gastein. JAG ÄR LUSPANK????? :(((((((((((

Kommentarer
Postat av: MaHipsDontLie

Dude lönen för januari kommer väl först en månad senare, alltså februari. Så var det på waynes iaf :)

2011-02-20 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback