19:14:21 & 2011-01-04






Tränade med Charlie och Sophie idag, körde ett dans-pass på F&S. Ledaren var helt hysterisk och trots att man inte får ha fördomar om folk så var han med nästan all säkerhet homosexuell. Fast det var jetekül!!!!
Majoriteten av de som var på passet var medelålders kvinnor som ville skaka lite rumpa, vet inte om det var en så vacker syn men som sagt, kul var det i alla fall.

Såg en tjej gå av bussen med en skateboard och fattade inte riktigt hur hon hade tänkt åka på den med all snö, så jag frågade, men det enda jag fick till svar var ett par röda kinder. Stelt. Troligtvis var det för att hon tyckte att det var ballt, men det förblir ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: Slim'E

två stycken män på vägen hem

hade varsin skateboard under armen

så jag frågade -"min vän"

-varför har du den

under armen?

han sa hans namn var sven

så jag frågade igen

-varför har du den under armen

då kom en kille från orten

han tog upp kniven och sa

-"län"

-hit med skateboarden

min vän - den snälle mannen

gav honom skateboarden

men

innan han gav över den

så kom polisen och skrek

NER MED KNIVEN

boven blev tagen

och jag och min vän

åkte skateboard hela vägen hem

trots att isen

var ivägen.

2011-02-21 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback