02:51:56 & 2011-01-15

Man upptäcker så mycket roliga saker när man åker hem på kvällen. Till exempel nu när jag var på väg hem hörde jag det första vårtecknet - fågelkvitter. Extremt oklart (-10°C). Sedan på bussen var det bara jag, chaffisen och en random norrlänning. Norrlänningen och chaffisen satt och pratade ganska angenämnt, men till slut kom de till the point of no return. De började prata om vädret. Och sen var konversationen slut.
På tunnelbanan fick jag också se en kille som såg ut som en ung Hitler. Han hade både mustaschen och frillan. Han verkade inte nazi dock. Också lite oklart.
Imorrn kanske jag ska på vardagsbrus utställning. Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: julia

jag vaknade av fågelkvitter!!

2011-01-15 @ 15:14:36
URL: http://humanatankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback