22:24:24 & 2011-01-09

Jag börjar bli riktigt eftertraktad här hemma i Stockholm, senast igår blev jag uppraggad av tre personer inom en halvtimme. Första var en spansk 50-åring, andra var i och för sig 20-25 och den sista var en jättestor 30-åring. Ångrar bittert att jag inte haffade...

Men kusinen tog priset när hon kontrade min story:

Sara: haha ja vart uppraggad av en efterbliven kille från bryssel här om dan..det var oxå jävligt ohlalala...
Jag: hahahaha usch, när var hur?
Sara: på t-centralen, när ja å emelie klivit av bussen från ramis
Jag: uuuuuhhh berätta hur
Sara: han kom fram till mig å ba: "i haft to say that you are very beutiful
. jag: hehe tack
. han: can i kiss you?
. jag: ehhhh noooooo
. han: on the cheek?
. jag: no
. han: on the hand?
. jag: no
. han: i want to kiss you
. jag: *springer*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback