18:19:28 & 2011-11-02

Jag och Julia blev livrädda idag. Blev väckt av att det ringde på hemtelefonen från ett konstigt nummer. När jag svarade la personen på. Inget mer med det. Sedan kom ett sms från ett okänt, också konstigt nummer: "Tack för svaret, då slipper jag ha beslutsångest det kommande halvåret". Frågar vem det är men får till svar: "Du måste skämta!". Samtidigt ringer någon från dolt nummer till Julia, men när hon svarar lägger personen på. Ingen förutom Tom och Vincent kunde veta att jag och Julia var tillsammans och jag tänkte "snart kommer en galning in i huset och länsar det och tar oss som gisslan". Sedan visade det sig bara vara ett otroligt konstigt sammanträffande. Människan som ringde henne var ett paketbud med dålig täckning och personen som smsade mig var en vän. Det är sjukt hur nojig man kan bli av så små saker.
/E

Kommentarer
Postat av: Mr. Director

Elsa: "ey grabbar vi håller på att dö azz"



2 timmar senare...



"knas azz" XD



awesome story bro!!

2011-11-05 @ 09:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback