21:59:49 & 2010-02-04

...som en vän sa.
Jag är och har varit jättebitter idag, för er information. Det känns som att jag har massa plugg fast det egentligen inte är så farligt och kommer jobba sönder hela helgen. Tack för studiedagar, enhörningar och fäst. Vad hade livet varit utan dem?
(Vem hade kunnat ana att det här skulle bli en deppblogg som alla andra? Jag antar att det är bara är latten och dagens outfit som saKnaS)
FörresteN! Jubel och glädjeskutt! På fredag får G sin nya dator så att jag får låna hans gamla - vilket kommer innebära en blogg badandes i bilder. Najs.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha, får man fråga vilken vän det var som sa det? xD Carro möjligtvis...?

2010-02-13 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback