16:03:23 & 2010-02-10

Ja, helt fruktansvärt. Jag både känner mig, och låter, som en gammal tant - på grund av uppvärmningen på gympan igår (och diverse kvällsliga aktiviteter) har jag träningsvärk i hela kroppen. Nej, jag överdriver inte. När jag går ner för trappor ser jag ut som en 75-årig dam som lidit (och fortfarande lider!!) av reumatism de senaste 10 åren.
Plus att jag ska få läsglasögon. Plus att min pojkvän heter Gunnar. Min hjärna kommer snart tro att jag är 58 år äldre.

Jag har varit fett dålig på att uppdatera, jag vet. Livet har helt enkelt haft andra saker i åtanke för mig just nu.

Förresten hörrni, jag har fyndat - återigen! Köpte ett par kängor och en kofta från Stadsmissionen idag, men de får ni se när min kameras batteri har blivit lite piggare. Adjö.

Kommentarer
Postat av: jullebulle

hörru jag har två bilder från när vi bakade på in blogg! weey för trasiga analoga kameror!

2010-02-10 @ 20:16:47
URL: http://humanatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback