22:12:23 & 2010-11-09


Vet inte om jag borde ta med det,
eftersom vi inte är "tillsammans".
Men du sa det så fint.



Tycker att min orangea vägg börjar bli uttjatad. Borde måla om.

Idag gjorde jag två goda gärningar:
1. Trotsade snöstormen och gick och handlade mat åt familjen trots att jag egentligen inte orkade.
2. Skänkte panten till RödaKorset. Det fanns två knappar. En grön (ta panten själv) och en röd (ge panten till RödaKorset), fick lite dåligt samvete när jag tänkte på vad jag skulle göra av panten och vad RödaKorset skulle kunna göra av panten. Så det blev den röda panten knappen. När jag kom hem och berättade det för pappa sa han: "Jag brukar ta pengarna själv."

Kommentarer
Postat av: Axel D.J. Tollens

Toffelgunnar!

2010-11-17 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback