17:31:33 & 2010-11-02

Doris ligger och smackar bredvid mig. Hon har blivit gosigare på sista tiden. Undrar om hon har blivit lesbisk. Undrar om hondjur kan bli lesbiska, handjur kan ju bli bögar. Eller så har det bara något att göra med att handjuren inte får några ligg så då kör de på sina hanpolare. Hondjuren kanske klarar sig utan ligg? Tål att tänkas på.







Var på mitt nya andra gay hem idag. Statsbiblioteket. Känns lite sorgligt att byta ut mitt första andra hem, Gunnars lägenhet, till Statsbiblioteket som ett andra andra hem. Imorgon åker jag till Gotland.

(Doris är min katt för övrigt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, hur tar du miniatyrbilderna? nr2 då!?

2010-11-02 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback