21:47:51 & 2010-10-27



Idag var jag hos frisören och tog därefter ett ID-kort i en fotoautomat vid Rådmansgatan. Förutom frisörplatt hår (alla lockar som någonsin funnits försvinner spårlöst med diverse frisör-redskap), att bilden hade passat på Polisens efterlyst-lappar, ett: "du blev inte så fin..." av min lillebror fick jag också ett stort skratt av både mamma och pappa. Kul att kunna roa någon i alla fall.


undrar varför jag alltid ser ut som en brottsling på id-kort. jag är nog bara allmänt hård.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du är sannerligen en mycket excellent tilt-shift fotograf! Men en lite kort och snabb fråga, hade frisören fel på synen, men ditt hår sitt ojämnt ut?



annars zupersnygg som vanligt!

2010-10-28 @ 19:41:44
Postat av: bombadill

SVAR: haha nej, jag är bara seg på att fatta att man inte kan ha håret bakom axeln på ett kort för då kommer håret se snett ut... Gunnars kommentar när han såg bilden: "älskling vad har du gjort med ditt hår ?"

2010-10-28 @ 19:52:24
URL: http://elouties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback