17:37:37 & 2010-09-18



- Vad ska jag skriva?
- Skriv såhär: "Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö."
- Så kan jag väl inte skriva? Det är ju inte sant. Inte kan jag skriva "utan snus".
- Inte det? Har du nåt snus?
- Nä.
- Har Annika nåt snus?
- Nä, det förstås.
- Har jag nåt snus då?
- Nä, det kan hända, men vi använder ju inget snus.
- Det är ju det jag har sagt hela tiden att du ska skriva: "Utan snus i två dagar".
- Men om vi skriver så tror ju folk att vi använder snus.
- Hörru Tommy, svara mig på en sak: Vilka människor är det som är oftast utan snus? De som använder snus, eller de som inte använder snus?
- De som inte använder snus förstås.
- Vad bråkar du för då? Skriv som jag säger: "Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö."

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahah fan va rätt!

2010-09-20 @ 19:44:02
Postat av: emma

hahahahahah fan va rätt!

2010-09-20 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback