20:41:05 & 2010-09-28

Som sagt - jag drömde en awesome dröm inatt. Eller det hände inget speciellt i den, förutom att den var ganska psykadelisk, men den var awesome ändå. Jag kommer inte ihåg hur den började, men från början får bli när jag och min familj åkte i varsin liten rymdfarkost (jättebekväm) på Mars (som inte var röd, lite mer metallisk och typ. meditativ. lite som i kung fu panda kanske. fast mer metallisk som sagt). Jag åkte först i min farkost och när jag hade åkt runt hörnet på ett hus (jag tror att det var ett stort gammalt stenhus och vi åkte genom valv som vette ut mot någon ... skog) så såg jag massa ninjas som stod och vattnade små buskar. Och så fanns det ett stånd som sålde högtalare. Vera köpte ett par ganska fula och det fanns ett par som jag ville köpa, men de var ganska dyra och jag ville ringa Gunnar och fråga om de var värda att köpa. De kostade 800 (motsvarande tusen-någonting-svenska kronor skulle jag tro), men det skulle bli så dyrt att ringa till Kenya från Mars så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.
Så det var min dröm


(Alltså det som var awesome med drömmen var ju inte
dilemmat om jag skulle köpa högtalarna eller inte, det var
de bekväma rymdfarkosterna förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback