23:20:22 & 2011-04-27




Framför bankomaten. Skum man kommer vinglandes, "Jag kan ju inte ställa mig sist i kön, för där står ju du... Så jag måste nog ställa mig framför dig?". Fattar ingenting, han svarar "Äh, jag skoja ba, jag ställer mig bakom dig!". Han går 10 meter åt andra hållet, vänder, kommer tillbaka. "Snacka disträ, gick åt fel håll och så ligger bankomaten här." Jag trycker in kortet i bankomatmunnen. Mannen står bakom och frågar en kvinna "Du är det okej om jag tränger mig före dig?". Hon fattar ingenting, han svarar "Haha, äh jag skoja ba!". Om man bortser från vinglandet blir jag lite varm om hjärtat när folk i Stockholm vågar prata med folk de inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback