19:15:26 & 2011-03-31

Har inte uppdaterat på vad som känns som en livstid (inom bloggvärlden). Skyller allt på tidsbrist och dålig självdiciplin, men framförallt på det sistnämnda. Jag tycks ha tappat all kontroll över mig själv, både mentalt men också fysiskt. Idag landade jag (ja, jag har börjat ramla väldigt mycket nuförtiden, även i nyktert tillstånd) för tredje gången, inom ramarna av en enda vecka, på min armbåge och skrapsåren på knäna ser lika aptitliga ut som ett nertrampat köttstycke på någon av Rio de Janeiros gator.

Ikväll tar jag även begreppet "nattplugg" till en helt ny nivå. Ska ladda med minst 6 kaffekannor, diverse saker att knapra på i stunder av rastlöshet och även ett stycke anteckningar från svenskalektionen idag för att skriva klart en uppsats om makt. Och angående den nya nivån så gällde det alltså faktumet att jag troligtvis kommer vara vaken i över 48 h.

Na zdorovje!
Bilder från första och andra dagen i Le Havre








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback