20:54:37 & 2011-05-02


Det här hittade jag i mitt skåp precis innan jag skulle gå hem. Såhär stod det:
"Hej!
Jag tycker att du är den finaste som finns. Jag gillar ditt hår, din hy och ditt glada humör. Skulle du kunna tänka dig att gå på bio med mig någon gång? Eller kanske kan vi äta middag? Jag skulle helt enkelt vilja lära känna dig lite mer och låta dig känna mig. Jag vill veta vad ditt favoritprogram på TV är och vad du tycker mest om att göra på rasterna. Jag undrar också om du är sportintresserad eller om du avskyr sport. Själv gillar jag mest att se på film och läsa böcker. Har du några syskon? Jag har en store bror som är bråkig och dum. Vad sägs om en dejt på fredag? Var vänlig och svara så snart som möjligt!


Varma hälsningar Pär

(DIN STÖRSTA BEUNDRARE I HELA VÄRLDEN!)

Ps. Jag hoppas att du inte tycker att det blir pinsamt i morgon i skolan...Ds.
"

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahhahaaahha är det seriöst?

2011-05-03 @ 14:52:32
URL: http://jagarenfagel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag fick ett likadant- vem Pär än är, så gjorde han min dag

2011-05-03 @ 20:52:15
Postat av: Anna Litzén

hehehe;)

2011-05-04 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback