22:58:24 & 2011-05-25


Min lille nedräkningsapp berättade idag att det är åtta dagar kvar tills jag åker till New York. Vill inte bli för förväntansfull, man blir ju lätt besviken då, så jag håller mig ganska cool än så länge.




Nu har alla ungarna öppnat ögonen också.

Jag försöker hålla mig ifrån den nuvarande ångesttrenden inom bloggvärlden, alla skriver om plugg och ångest och ångest och plugg. Plugg. Men jag försöker som sagt att hålla mig ifrån det. Kattungebilder är ju ändå ett steg på vägen...

Kommentarer
Postat av: carro

HAR DIN KATT FÅTT VALPAR?!?!?!?!?!?!?!?!?! Det måste ju nämnas att våra små djur har samma namn. Ville bara påminna dig om det.

2011-05-26 @ 00:06:12
URL: http://handtrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback