21:41:39 & 2011-11-06

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

I våras var jag i New Yorkan, och först nu har jag orkat framkalla bilderna. På bilderna syns då Ertan och hans familj som jag reste med. Sista dagen blev jag magsjuk och det var första gången jag spydde på ett lyxhotell, men det har kanske inte så mycket med saken att göra. Hur som, det var en bra resa. Eller jo, en sak till, tröjan jag har på mig på sista bilden fick jag av Ernst i utbyte mot att jag använde den en hel shoppingdag (med jackan öppen). Smälte in ganska bra iaf.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback